fredag 25. juli 2008

Uvisshet

Jeg vet ikke hva jeg egentlig skal til høsten. Jeg skal holde på med ungdomsarbeid i England et sted, men stedet vet jeg ingenting om. Hvordan jeg egentlig skal bo er også ukjent. Jeg bare vet at det blir ordnet med.

Når det gjelder hva andre skal gjøre til høsten vet jeg ikke det heller. Jeg har spurt, men så har jeg glemt igjen. Noen skal på folkehøyskole, og en person har kommet inn på psykologi i Trondheim, men jeg husker ikke hvem. Kristina kom inn i Levanger, men takket nei, og nå vet jeg ikke hva hun heller skal. Ellers så er det sikkert noen gutter som skal i militæret, men jeg har helt gitt opp å huske hvem.

Vegar likte ikke at jeg spurte hva han skulle gjøre til høsten, han trodde jeg prøvde å gni inn at han fortsatt har ett år igjen. Men strengt talt er jeg veldig misunnelig. Han vet hva han skal, hvor han skal og når han skal, selvfølgelig blir det noen irriterende eksamener og ikke minst et evigvarende særemne, men på den andre siden ville jeg gjort mye for å få oppleve russetiden igjen. Heldiggrisen.

Good times.

Forøvrig har dette skjedd de siste ukene:
Jeg og Guro kom oss endelig til Tusenfryd, etter flere års planlegging. Når alt kom til alt var det egentlig bare Speed Monster og Thunder Coaster som var skikkelig bra, men de var til gjengjeld så bra at vi hadde en strålende dag. Etterpå fikk vi sightsett litt i Oslo.

Helga etter fikk jeg både med meg en artig kveld hos Simen, og en fest hos Eli. Sistnevnte bragte igjen frem minner fra russetida da vi etterhvert trakk utendørs og danset i gatene. ^^ "Alla som inte dansar är våldtäktsmänn" (8)

Den siste uka har jeg bare jobba. Det mest spennende å fortelle er at på torsdag var det dramatikk på den andre ferga. Og derfor syke mengder folk på min ferge. Stress.

Ingen kommentarer: