søndag 27. juli 2008

Om ett år...

...og 2 timer ligger Trondheim for mine føtter. Da vil jeg aldri mer trenge å vurdere å dra på VIP, Gullbar eller andre tullesteder. Jeg kan besøke 3b selv om det er helg, og komme inn på de fleste fotballpubene byen har å by på.

20årsdag er kult. 19årsdag derimot er ikke så veldig interessant, og jeg må innrømme at det bare er to dager siden jeg kom på at jeg faktisk hadde bursdag snart.


Dagen skal feires med å stå opp før 4 om natta, og etterhvert ta en taxi som skal frakte meg til et fly som igjen skal frakte meg til Stavanger. Når det gjelder taxien så er jeg overbevist om at den ikke har beregnet god nok tid, og at jeg kommer til å måtte legge igjen bagasjen i Trondheim. Speeking of bagasje: 2 uker i telt og hytte, og bare 20kilo bagasje? Jeg har måttet legge igjen både shampoo, balsam og barberskum, og blir nødt til å kjøpe meg nytt i Stavanger eller noe. Jeg er overbevist om at bare kofferten, soveposen og liggeunderlaget veier 15kilo alene. Argh. Heldigvis kommer flere folk nedover etterhvert, og da kan jeg lure dem med til å ta med ekstra klær til meg. Guro har lovet og stikke innom og hente Rosenborgskjorta mi som jeg har fått printet på tall på. ^^ *glede seg*

Forøvrig er jeg sånn noenlunde spent på hva jeg skal foreta meg søndag kveld og natt. Jeg har nemlig bare plass på campingplassen fra mandag til søndag og så fra mandag til fredag. Altså ikke fra søndag til mandag. Menmen, jeg tar det som det kommer, og får eventuelt håpe på bra vær, sånn at jeg bare kan legge meg i skogen eller noe. Vi får se hva som skjer.

Ingen kommentarer: