søndag 13. juli 2008

Ferdig.

Da var de første 7 dagene med jobbing ferdig. =D Og nå kommer en hel uke med ferie, faktisk min siste uke hjemme uten jobbing før jeg flytter, så nå blir jeg vel nødt til å sosialisere meg litt, selv om jeg har alt for mye å gjøre hjemme på rommet som jeg har lovet å vaske før jeg drar.

Sure kunder er det verste jeg vet, kunder som klandrer meg for høye priser og kalde pølser, argh. Men søte gutter som smiler gjør meg glad. ^^ Og barn:

Johanna: 35 kroner
Dame: Værsågod
Johanna: Takk
Jente 5 år(som står ved siden av damen): Æ ska på ferie i morra æ.
Johanna: Å ja, ska du det du?
Jente 5 år: Ja, te Sverige. I badeland
Johanna: Oj, det hørtes arti ut. Kor i Sverige da?
Jente 5 år: Har du aldri vært i Sverige du? Det har ikke æ.
Johanna: Joda, æ har vært i Sverige.
Dame: Hu ska te Østersund.
Jente 5 år: Ja, og så ska æ bad, men æ huske ikke ka det hete.
Johanna: Storsjøbadet kanskje?
Jente 5 år: Ja, det va d ja.

Litt senere, Johanna fyller servietter i beholderen.

Jente 5 år: Du? Kan ferga her synk?
Johanna: Nei, det trur æ ska veldig my te.
Jente 5 år: Åja...

Ingen kommentarer: