onsdag 2. juli 2008

Ønskeliste

I løpet av våren har jeg spart opp en stor gjeld til fossila, og skylder nå over 7000kroner. Denne måneden må jeg nesten ha månedskort, men vet ikke om jeg egentlig har så mye penger på kontoen. Dessuten må jeg også betale TMF, pluss selvfølgelig egenandelen for U turn.
Altså ligger jeg på rundt 19000kroner i minus for tida, men håpet er at sommerjobben skal bøte på noe av gjelda, og så får vi se hva som skjer med resten.

Uansett. Når jeg en dag får kvittet meg med gjelda, og kommer over på plussida på kontoen min er det dette som skal innskaffes:

  1. PC, av merket dell med bredbånd og masse plass, eventuelt en ekstern harddisk.
  2. Klær, dongribukser, dressbukser, joggebukser, gensere, softshelljakke.
  3. iPod, med masse plass og masse herlig musikk, spesiellt hele "ompa til du dør-albumet" som jeg er hekta på for tiden.
  4. CDer, både for å lette på min dårlige samvittighet for utallige nedlastninger, og fordi CDer rett og slett er bedre å høre på.
  5. Mobil med brukbart kamera
  6. Sko

Ingen kommentarer: