fredag 3. juli 2009

Kjendisparty

I dag var det kjendisparty på jobb. Både hun vokalisten i The Blacksheeps, Dag Helle Bysting og Alejandro Lago stakk innom. Jenta kjøpte fruktskål, Bysting kjøpte is, Lago husker jeg ikke, men han betalte i alle fall med kort samtidig som han skrev en autograf. Rutinert.

Jeg var dritnervøs for at terminalen skulle herpe seg igjen, men det gikk flott.

Nå begynner lista med Rosenborgspillere jeg har møtt å bli riktig lang. I fjor kjøpte Traore og Kone kyllingwrap, og forrige uke hang jo alle de norske unggutta på Kyvannet.

Jeg har punktert to sykler denne uka, og bila er på Frøya, så i dag måtte jeg haike med en tilfeldig fergepassasjer for å komme meg hjem. I bila spiltes det Queen's greatest hits, og smalltalken gikk for fullt. Jeg er blitt superflink på smalltalk i løpet av året i England. Så det gikk flott det også.

Og etter Manchesterincidenten er jo en tyve minutters haiketur for ingenting å regne.

Speaking of Manchester:

Michael Owen har signert for United! Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte.

Han er jo en tidligere ynglingsspiller, men på den lyse siden er det jo gledelig å se at United ikke finner noen å erstatte Ronaldo med.


Speaking of folk som heter Michael:

Jeg håperhåperhåper at resten av øvelsene blir gitt ut på dvd! Legend!

Ingen kommentarer: