torsdag 16. juli 2009

Frihet

Mitt livsmål er å få meg en jobb hvor jeg ikke konstant teller hvor mange timer og minutter det er igjen til jeg kan dra hjem.

Nå er det sommerferie, også kjent som arbeidsledighet forsåvidt, men inntil videre synes jeg det bare er fint.

E: Du må ikke si du er arbeidsledig, du må si at du er din egen sjef
A: Sjefen min er skikkelig kjip, har sagt at det ikke blir noen utbetaling av lønn på... evigheter
E: Jeg kan godt banke ham hvis du vil
A: Sjefen min? Jeg har jo egentlig ingen sjef, jeg er mer en... slave
E: Kan godt banke slaven din også...
...Nei, jeg har egentlig et ganske godt forhold til sjefen min, han her innvilga masse ferie nå, mot at jeg ikke avslører at firmaet går med store underskudd


E: Guffen er egentlig ganske smart. Det var en gang da bestemor sa han bare fikk ta ett kakestykke, så skar han et kakestykke og tok alt rundt. Hvis jeg noen gang blir sjef for noen, skal jeg bruke det som metafor for noe
A: Hvorfor du får mye mer lønn.

Utdrag fra samtale mellom storebroren min og kompisen hans.

Ellers, presentert med bilder fra mobilen:
Jeg har sett på lille frøken perfekt.



Vi har kjøpt litt bananer, og masse bringebær, sånn at vi alltid er rustet på smoothiefronten.

Fått meg truse fra Bergen. Det er den som inspirerer fargevalget på bloggen, så vet dere det.


Vi har kjøpt oss ny bil:


Chilien er svett.


Guro var her i kveld, og hun ryddet ikke opp etter seg:

3 kommentarer:

Guro sa...

shocking! Jeg pleier jo alltid å rydde etter meg hos dere!
Nei mine tre uker hjemme alene har nok hatt sin påvirkning!

Asbjørn H F sa...

Damn it, jeg er morsom. Men hvorfor er mine sitater i lilla?

Johanna sa...

egentlig skulle Einar være oransje, men jeg gadd ikke å fikse det.