mandag 13. juli 2009

Jeg: 38 kroner
Mann(20+ (søt)): Trenger du ikke å scanne?
Jeg: Nei
Mann: Kan du alle prisene utenatt?
Jeg: Ja
Kompis: Seriøst? Kan du alle prisene utanatt?
Jeg: Ja
Mann: ALLE prisene?
Jeg: Ja
Mann: Nå skal jeg teste deg. Hvor mye koster denne?
Jeg: 21 kroner
Mann: Seriøst!? 21 kroner for den lille tingen der? Se her da: Den her koster 21 kroner!
Kompis: Seriøst? 21 kroner!?
Mann: Hvor mye koste den her da? (sukkerbit)
Jeg: Den er gratis, men bare hvis du kjøper den der.
Kompis 2: Kom igjen da gutter, vi er framme nå!
Mann: Nei, vent da, vi holder på å sjekke om kassadama kan alle prisene.
Kompis: Hun kan alle kombinasjonene også, hva en cola og en smurf blir og sånn.
Kompis 2: Nei, nå må vi dra.
Mann: Åh... Neste gang skal jeg stå her hele turen over og teste deg i priser!
Jeg: Ja, gjør det du. Hadebra.

1 kommentar:

Guro sa...

Æhææ!
Sykt artig!